IN FLAMES: ΑΠΟΧΩΡΗΣΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΠΑΝΤΑ Ο PETER IWERS!!!


O μπασίστας PETER IWERS, αποφάσισε να αποχωρήσει απο τους IN FLAMES

για να «ικανοποιήσει τις καλλιτεχνικές του ανησυχίες»..

Παρακάτω ακολουθεί η δήλωσή του..

«It has been almost 20 years of fun, and I am eternally grateful to you all for all the support you have given me and the rest of the guys throughout all these years. You made it all possible. Now is the time for me to move on with other musical and non-musical adventures.

«I wish the very best to Niclas, Anders, Björn and Joe.

«Hope to see all you Jesterheads down the road in my future endeavors.»

«Είναι σχεδόν 20 χρόνια διασκέδασης και είμαι αιώνια ευγνώμων σε όλους σας για την υποστήριξη που μου δώσατε σε εμένα και τα υπόλοιπα παιδιά στη διάρκεια όλων αυτών των χρόνων. Εσείς τα κάνατε όλα δυνατά. Τώρα είναι η χρονική στιγμή για εμένα να προχωρήσω με άλλες μουσικές και μη μουσικές περιπέτειες.

«Εύχομαι τα καλύτερα στον Niclas, Anders, Björn και Joe.

«Ελπίζω να δω όλους εσάς τους Jesterheads στις μελλοντικές μου επιδιώξεις.»»